1p

Videósorozattal népszerűsíti autóit az iTunes-on a Lamborghini luxusautó-gyártó. Nem az olasz cég az első, amely az Apple internetes áruházában hirdeti magát, korábban a BMW és az Audi is hasonló lépésre szánta el magát.

Öt rövidfilm már elérhető az internetes áruházban, melyeket a vállalat frissíteni kíván az idén. A „Closer to the Road” bemutatkozó videó az autótulajdonosoknak szánt személyre szabható programot mutatja be, számol be a BrandWeek.

Más autógyártók szívesen használnak hanganyagokat, hogy így mutassák be autóik jellegzetességeit. A BMW például a cég vezetőivel készült interjúkat mutat be az iTunes-on.

A Lamborghini januárban jelentette be, hogy értékesítési üzletágat állít fel az Egyesült Államokban, de a pontos helyszínt nem fedte fel. A vállalat a teljes tavalyi értékesítésének több mint negyven százalékát az USA-ban érte el.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!