1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Videósorozattal népszerűsíti autóit az iTunes-on a Lamborghini luxusautó-gyártó. Nem az olasz cég az első, amely az Apple internetes áruházában hirdeti magát, korábban a BMW és az Audi is hasonló lépésre szánta el magát.

Öt rövidfilm már elérhető az internetes áruházban, melyeket a vállalat frissíteni kíván az idén. A „Closer to the Road” bemutatkozó videó az autótulajdonosoknak szánt személyre szabható programot mutatja be, számol be a BrandWeek.

Más autógyártók szívesen használnak hanganyagokat, hogy így mutassák be autóik jellegzetességeit. A BMW például a cég vezetőivel készült interjúkat mutat be az iTunes-on.

A Lamborghini januárban jelentette be, hogy értékesítési üzletágat állít fel az Egyesült Államokban, de a pontos helyszínt nem fedte fel. A vállalat a teljes tavalyi értékesítésének több mint negyven százalékát az USA-ban érte el.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!