Az ötven feletti korosztály jellemzően több szabadidővel rendelkezik az átlagnál, ugyanakkor ritkábban van lehetősége, hogy a "valós életben" vegyen részt társas programokon - így tulajdonképpen természetes, hogy az árak csökkenésével és a technika felhasználó-barátabbá válásával egyre nagyobb számban van jelen az interneten.
"Sajnos ma szinte mindenki a fiatalabbakat célozza meg, így kevés az idősebbek számára vonzó tartalom, ami - egyfajta önbeteljesítő jóslatként - gátolhatja a netezés elterjedését körükben" - közölte Simonyi Tamás, a SeniorOK üzletvezetője.
A hazai hirdetők a nemzetközi trendekhez képest lassan fedezik fel mind az internetet, mind az idősebb korosztályt maguknak. Mindez az elsőként ébredő hirdetők számára jó lehetőséget jelenthet - hiszen az interneten elérhető idősek kifejezetten a jobb anyagi helyzetű, újdonságok iránt fogékonyabb rétegekből kerülnek ki.