2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Legalábbis az Egyesült Államokban a tinédzserek és a 34 alatti felnőtt lakosság körében, derül ki a Yahoo és a Carat Interactive tanulmányából; a milleniumi nemzedéknek keresztelt felhasználók körében az Internet vált a vezető médiummá.

Legalábbis az Egyesült Államokban a tinédzserek és a 34 év alatti felnőtt lakosság körében, derül ki a Yahoo és a Carat Interactive tanulmányából; a milleniumi "nemzedéknek" keresztelt felhasználók körében az Internet vált a vezető médiummá.

A Yahoo "Behálózva születni" nevű marketing konferenciáján ismertetettek szerint a tinidzserek és a fiatalak lakosság, kritikus rétegek képvisel a legtöbb márka számára. A Egyesült Államok 47 milliós 13 és 34 év közötti polgára 149 milliárd dollárt költ el éves szinten, aminek 15 százaléka online történik.

"Önök igazán hanyagok, ha médiamixükben nem a legnagyobb helyet foglalja el az Internet, mivel a Milleniumi nemzedéknek ez az első számú médiája" - mondta Sarah Fay, a Carat Interactive, Boston elnöke a konferencián többek között résztvevő Coca-Cola, Johnson&Johnson, McDonalds, Adidas és Wendy's vezetőinek.

A tinidzserek és a fiatal felnőttek jelenleg 16,7 órát interneteznek hetente, ami nem tartalmazza az e-mailekkel kapcsolatos tevékenységeket, 13,6 órát néznek TV-t, 12 órát hallgatnak rádiót és 7,7 órát beszélnek telefonon. Mindössze 6 órát olvasnak könyveket, vagy magazinokat.

A felmérés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a vizsgált fogyasztói csoport tagjai között "diverzifikálódott" a különféle médiák használata. Míg az idősebb korosztály lojálisabb volt egy-egy média típushoz, addig a fiatalabbak nyitottabbak a különböző médiák iránt. Így összefoglalójában Fay elmondta, bár az Internet szerepe kulcsfontosságú, nem biztos, hogy azonnal nagyságrendileg növelni kell az on-line hirdetések összegét, mivel a vizsgált korosztály továbbra is használ más médiákat is. Ugyanakkor, ha a cégek erre a korosztályra akarnak építeni marketing akcióik során, akkor az internetet a leghangsúlyosabb médiumok között, ha nem a legfontosabb médiumként kell kezelni.

A felmérés során 2618, 13 és 34 év közötti amerikait kérdeztek meg, a kutatás a Harris Online internetes adatbázisára épített.


Kapcsolódó cikkek:
Kézzelfogható eredmények az online reklámpiac javulására

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!