A TheWB.com website bétaváltozata valószínűleg már május első felében megkezdi a működést, a teljes körű szolgáltatás azonban csak augusztusban indul - írja az Advertising Age.
Az oldal a tizenhat és harmincnégy év közöttieket célozza meg, s a néhány kifejezetten a site-ra készült új tartalaom mellett a Warner Bros. legnépszerűbb műsorai lesznek újra láthatóak rajta (például a Smallville, a Roswell vagy a Buffy, a vámpírok réme).
A fiatalabbaknak szóló KidsWB.com a stúdió rajzfilmgyűjteményét fogja újra elérhetővé tenni.
Felmérések szerint a havonta legalább egyszer online videózó emberek száma eléri a 190 milliót 2012-re, tavaly ugyanez az adat még csak 137,5 millió volt. Nem csoda hát, hogy minden nagy médiatársaság szeletet kíván hasítani magának a tortából, de pont emiatt elképzelhető, hogy teljesen elaprózódik a piac.