Az iraki háború érezhető hatással volt az erős első negyedévet produkáló online értékesítésre Amerikában, áll az amerikai piackutató, a comScore által készített tanulmányban.
2003 első 18 hetében az előző évhez képest 20 százalékkal. 29 milliárd dollárra nőt az online értékesítési piac mérete (ez az érték nem tartalmazza az online aukciókat és a nagy volumenű vállalkozói beszerzéseket). Az elemzők szerint a háború napjai alatt a forgalom a felére esett vissza.
2003 első 10 hétében átlagosan 1,64 milliárd dollárt költöttek el a fogyasztók interneten keresztül, ami 25%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest. A háború hat hetében a heti fogyasztás 1,52 milliárd dollárra esett vissza, míg az a háború befejezését követő két hétben átlagosan heti 1,76 milliárd dollárt költöttek az amerikai internetezők.
Az iraki háború hatása az amerikai online értékesítésre
Az iraki háború érezhető hatással volt az erős első negyedévet produkáló online értékesítésre Amerikában.