„Úgy tűnik, hogy a közösségi oldalak növekedése biztosítva van” - mondja Debra Aho Williamson, az eMarketer elemzője, hozzátéve: feltéve, hogy ha a tizenévesek nem hagyják abba a szörfözést az ilyen site-okon, amikor felnőtté válnak, de ez nem valószínű. Jelenleg ugyanis az összes amerikai tizenéves 70 százaléka látogat ilyen weblapot havonta - írja az eMarketer.
2011-re az internetező felnőttek fele és az online lógó tinik 84 százaléka fog közösségi oldalakat látogatni havi rendszerességgel - mondja Williamson.
Aaz eMarketer becslése szerint az ismerőskereső oldalak reklámköltése világszerte 82 százalékkal fog nőni az idei 1,2 milliárd dollárról 2,2 milliárd dollárra 2008-ban. A hirdetési kiadások 2011-ben elérik a négymilliárd dollárt.
Az Egyesült Államokban a költés várhatóan 1,5 millió dollárra emelkedik majd 2008-ban, míg idén ez az összeg 920 millió dollár. Az USA-ban a MySpace és a Facebook adja az ilyen oldalakhoz köthető hirdetési összegek 70 százalékát.