2p

A közösségi portálok működése egy internetes sikersztorinak tekinthető. Idén az amerikai internetező felnőttek 37 százaléka lépett fel ilyen oldalra legalább egyszer egy hónapban. Ez az adat 2011-ben 49 százalékra emelkedik majd.

„Úgy tűnik, hogy a közösségi oldalak növekedése biztosítva van” - mondja Debra Aho Williamson, az eMarketer elemzője, hozzátéve: feltéve, hogy ha a tizenévesek nem hagyják abba a szörfözést az ilyen site-okon, amikor felnőtté válnak, de ez nem valószínű. Jelenleg ugyanis az összes amerikai tizenéves 70 százaléka látogat ilyen weblapot havonta - írja az eMarketer.

2011-re az internetező felnőttek fele és az online lógó tinik 84 százaléka fog közösségi oldalakat látogatni havi rendszerességgel - mondja Williamson.

Aaz eMarketer becslése szerint az ismerőskereső oldalak reklámköltése világszerte 82 százalékkal fog nőni az idei 1,2 milliárd dollárról 2,2 milliárd dollárra 2008-ban. A hirdetési kiadások 2011-ben elérik a négymilliárd dollárt.

Az Egyesült Államokban a költés várhatóan 1,5 millió dollárra emelkedik majd 2008-ban, míg idén ez az összeg 920 millió dollár. Az USA-ban a MySpace és a Facebook adja az ilyen oldalakhoz köthető hirdetési összegek 70 százalékát.  

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!