1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A CMR médiakutató vállalat legfrissebb elemzése szerint az online hirdetési piac állt leginkább ellen a recessziónak.

A tavalyi utolsó negyedévben a televíziós költések közel 15 százalékkal csökkentek, a napilapok hirdetési bevételei 10,4 százalékkal estek vissza az előző évben mért értékekhez képest, ugyanakkor az online reklámpiac csak 7 százalékkal csökkent.

A felmérés szerint ennek oka, hogy az online médiumok sokkal rugalmasabbak, mint a rádió, a tv és a nyomtatott sajtó, a válaszreakciók is sokkal hamarabb érkeznek egy internetes kampány esetében, mint a többi médiumnál. A megkérdezett hirdetők 90 százaléka egyetért azzal, hogy az Internet közönsége jó célcsoport és könnyen elérhetőek. Előnyként említették a reklámozók az Internet rugalmasságát és speciális kommunikációs lehetőségeit, többségük úgy gondolj az internet a leghatékonyabb a targetálás szempontjából.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!