1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A CMR médiakutató vállalat legfrissebb elemzése szerint az online hirdetési piac állt leginkább ellen a recessziónak.

A tavalyi utolsó negyedévben a televíziós költések közel 15 százalékkal csökkentek, a napilapok hirdetési bevételei 10,4 százalékkal estek vissza az előző évben mért értékekhez képest, ugyanakkor az online reklámpiac csak 7 százalékkal csökkent.

A felmérés szerint ennek oka, hogy az online médiumok sokkal rugalmasabbak, mint a rádió, a tv és a nyomtatott sajtó, a válaszreakciók is sokkal hamarabb érkeznek egy internetes kampány esetében, mint a többi médiumnál. A megkérdezett hirdetők 90 százaléka egyetért azzal, hogy az Internet közönsége jó célcsoport és könnyen elérhetőek. Előnyként említették a reklámozók az Internet rugalmasságát és speciális kommunikációs lehetőségeit, többségük úgy gondolj az internet a leghatékonyabb a targetálás szempontjából.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!