2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A motiváció minden formája során rendkívül fontos, hogy megfelelő pozitív visszajelzéseket érkezzenek. Ezt nem csak a környezetünktől, hanem önmagunktól is meg kell, hogy kapjuk.

A munkát most már tovább tolhatja a napos oldal irányába. Használja ki az alkalmat, hogy megérzéseit vizsgáztassa. Éppen a telefonbeszélgetés az, amelynél már a hangszínről fel kell ismernie, mi játszódik le beszélgetőpartnerében. Nincs mimika vagy gesztusrendszer, amely útbaigazíthatná ez ügyben. Mi csendül ki az ügyfél hangjából? Bizonytalanság? Vagy öröm? Esetleg gyengeség? Erős akarat, szakmai hozzáértés? Cska a hangjával milyen hatást vált ki a másik fél? Tapasztalatait bizonyára felhasználhatja majd.

Talán megtanul lassabban, érthetőbben beszélni, időt szakítani egy-egy beszélgetésre. Idegessége eltűnik. Nem az jár a fejében állandóan: gyorsan, gyorsan, aminek következtében szinte elnyeli a szavakat. Bizonyára felismeri a sikeres kommunikáció legfontosabb szabályát: kérdezz vissza és ellenőrizd, mi jutott el közlendődből a másik fél tudatáig. Gyakran nem árt, ha a beszélgetés végén még egyszer elismétli, miben is állapodtak meg. A szakszó erre: pozitív visszajelzés. Erre pedig a teammel folytatott munka mindennapjaiban nagy szüksége lehet.

Mi minden pozitívum juthat még eszébe az ügyfélszolgálati munkáról? Nos igen, eleget tesz az ügyfeleknek, megnyugtatja őket. Így pedig vállalatának bizonyára előnyt biztosít a piacon. Növeli a forgalmat, javítja a termékek minőségét, hiszen végül is minden egyes kritika vagy kifogás az optimális irányba ható visszajelzést jelent. Ráadásul ezt a kritikát ingyen kapja. Ha egy vállalati tanácsadó cég folytatna felmérést, mennyivel drágább lenne mindez! Ugye, máris napsugarat sikerült összegyűjteni az ügyfélszolgálat árnyékos oldalán?

A kizárólag pozitív nap a legjobb tanítómester arra, hogy megtanuljon túllépni a dolgok árnyékos oldalán.


A cikk első része
A cikk második része
A cikk harmadik része
A cikk negyedik része

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!