A Web Services által üzemeltetett internetes áruházak a napokban újabb csúcsot döntöttek: szeptember 23.-ára elérték a bűvös 2000 db-os havi rendelésszámot, melynek értéke meghaladja a 40 millió forintot. A Web Services jelenleg nyolc áruházat (plázát) működtet, melyek különböző média oldalakról érhetők el.
Az első pláza 1999 őszén nyílt meg, egy zártláncú értékesítési hálózat számára, ám azóta sorra nyílik a többi, amik már bárki számára elérhetőek. A legutóbbi a 2001 nyár végén átadott Est Pláza. Az áruházak mindegyike egy egységes adatbázison és logisztikai rendszeren alapszik. Ezáltal minden partnerbolt egymástól független értékesítési csatornát tud használni, mégsem igényel ez számukra megtöbbszöröződött adminisztrációt. Összesen közel 100 partnerbolt több mint 150 000 termékével van jelen ezeken a felületeken. Az általuk értékesített rendelésszám hónapról hónapra emelkedett, de a nyári uborkaszezon után még a WS dolgozóit is meglepte a szeptemberi 2000-es szám, hisz ez az egy évvel ezelőtti teljes évi rendelésszámmal egyezik meg. A WS ezzel az értékkel kimagaslik a magyarországi B2C e-commerce piacon.
B2C vásárlási rekord
A Web Services által üzemeltetett internetes áruházak új forgalmi csúcsot döntöttek.