2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Magyarországon is nyilvánosságra hozza fejlesztési tervét a Budapesti Közlekdési Vállalat, azután, hogy 2003 tavaszán az amerikai Forbes magazin különszámában ismertette az elképzeléseit-erről döntött tegnapi ülése során a városháza tulajdonosi bizottsága.

A következő három évben 450 milliós befektetéseket tervez a BKV, és a végrehajtásba hazai beszállítók bekapcsolódását várják.
A Népszabadság információi szerint a fejlesztési tervezet hirdetése korábban a Vízművekkel és a Csatornázási Művekkel közös hirdetésben jelent meg a Forbes magazinban, azzal a céllal, hogy nemzetközi nagyvállalatként mutatkozzanak be az amerikai piacon. A reklámok összesen 12,1 millió forintba kerültek a három társaságnak.

Az Egyesült Államokban megjelentetett hirdetésben egyébként Aba Botond BKV vezérigazgató négyoldalasra tervezett PR-interjújából végül csak négy sor jelent meg. Ezért a közlekedési vállalat jogi úton kívánja visszaszerezni a hirdetésért kifizetett összeg arányos részét.

Az ügy kapcsán a BKV is megszólalt. Mint az index beszámolt róla a vállalat felszóllította az amerikai Forbes magazint, hogy térítse vissza a lapban elhelyezett hirdetésért kifizetett pénzt, miután Aba Botond vezérigazgatóval a tervezett négy oldalas interjú helyett csupán négy sor jelent meg az újságban. A BKV még nem döntött arról, hogy perelje-e a gazdasági lapot.



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!