A következő három évben 450 milliós befektetéseket tervez a BKV, és a végrehajtásba hazai beszállítók bekapcsolódását várják.
A Népszabadság információi szerint a fejlesztési tervezet hirdetése korábban a Vízművekkel és a Csatornázási Művekkel közös hirdetésben jelent meg a Forbes magazinban, azzal a céllal, hogy nemzetközi nagyvállalatként mutatkozzanak be az amerikai piacon. A reklámok összesen 12,1 millió forintba kerültek a három társaságnak.
Az Egyesült Államokban megjelentetett hirdetésben egyébként Aba Botond BKV vezérigazgató négyoldalasra tervezett PR-interjújából végül csak négy sor jelent meg. Ezért a közlekedési vállalat jogi úton kívánja visszaszerezni a hirdetésért kifizetett összeg arányos részét.
Az ügy kapcsán a BKV is megszólalt. Mint az index beszámolt róla a vállalat felszóllította az amerikai Forbes magazint, hogy térítse vissza a lapban elhelyezett hirdetésért kifizetett pénzt, miután Aba Botond vezérigazgatóval a tervezett négy oldalas interjú helyett csupán négy sor jelent meg az újságban. A BKV még nem döntött arról, hogy perelje-e a gazdasági lapot.
BKV: milliós fejlesztési hirdetés az USÁ-ban
Magyarországon is nyilvánosságra hozza fejlesztési tervét a Budapesti Közlekdési Vállalat, azután, hogy 2003 tavaszán az amerikai Forbes magazin különszámában ismertette az elképzeléseit-erről döntött tegnapi ülése során a városháza tulajdonosi bizottsága.