2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Most, a szigorúbban ellenőrzött internetes marketing költségvetések idején előtérbe kerültek a mérhető teljesítmények.. Érthető tehát, hogy egyszerre több új megoldás is felbukkant.

Most, a szigorúbban ellenőrzött internetes marketing költségvetések idején előtérbe kerültek a mérhető teljesítmények.. Érthető tehát, hogy egyszerre több új megoldás is felbukkant.

Az elmúlt években komolyan megrendült az on-line marketing legnépszerűbb eszközébe, a hirdetési csíkba (banner) vetett hit. Egyre kevesebb látogató mutat ugyanis hajlandóságot arra, hogy a bannerekre kattintva vesse bele magát az on-line vásárlásba. Az internetes médiával foglalkozó cégek természetesen mindent megtesznek annak érdekében, hogy megtartsák a csalódott hirdetőket. A korábbi trendekkel ellentétben most nem a bannerek vásárlásösztönző képességének mérése, hanem az on-line márkaépítés hatásosságának bizonyítása a cél.

A Real Media Ad Insight névre hallgató eszköze és a Dynamic Logic AdIndex programja egyaránt arra tesz kísérletet, hogy a bannereknek a hirdetésekre nem kattintó - az internetezők 99 százalékát kitevő - látogatókra gyakorolt hatását vizsgálja. A Real Media szakemberei szerint módszerük alkalmas a márkatudatosság, a márkapercepció és a közönség célzott meghatározásának figyelésére. Az AdInsight hagyományos mérési módszerek on-line átültetésén alapul. Lényege, hogy a webhely elhagyásakor internetes kérdőív kitöltésére kérik a látogatókat. A kérdőívek eredményének összehasonlítása a hirdetésekkel nem találkozó kontrollcsoport válaszaival azután megmutatja a kampány hatékonyságát.

A Dynamic Logic programja szintén a hirdetési kampány mérhetőségét ígéri olyan paraméterekkel, mint a márkatudatosság, márkapreferencia, vásárlási szándék, üzenet/design vonzerő.

A korábbi nézetekkel 180 fokkal szembefordulva mostanában a hirdetési iparban egyre többen bizonygatják, hogy a hirdetési csíkokkal szemben támasztott korábbi követelmények teljesen irreálisak voltak. Szerintük a plakátokhoz, vagy a nyomtatott médiában megjelenő hirdetésekhez hasonlóan a legtöbb, ami a bannerektől elvárható, hogy minél erősebb benyomást gyakoroljanak a nézőre. Az olyan programok, mint az Ad Insight, vagy az AdIndex azzal a valósidejű visszacsatolás révén a bannert a plakátoknál megbízhatóbb eszközzé teszik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!