2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Most, a szigorúbban ellenőrzött internetes marketing költségvetések idején előtérbe kerültek a mérhető teljesítmények.. Érthető tehát, hogy egyszerre több új megoldás is felbukkant.

Most, a szigorúbban ellenőrzött internetes marketing költségvetések idején előtérbe kerültek a mérhető teljesítmények.. Érthető tehát, hogy egyszerre több új megoldás is felbukkant.

Az elmúlt években komolyan megrendült az on-line marketing legnépszerűbb eszközébe, a hirdetési csíkba (banner) vetett hit. Egyre kevesebb látogató mutat ugyanis hajlandóságot arra, hogy a bannerekre kattintva vesse bele magát az on-line vásárlásba. Az internetes médiával foglalkozó cégek természetesen mindent megtesznek annak érdekében, hogy megtartsák a csalódott hirdetőket. A korábbi trendekkel ellentétben most nem a bannerek vásárlásösztönző képességének mérése, hanem az on-line márkaépítés hatásosságának bizonyítása a cél.

A Real Media Ad Insight névre hallgató eszköze és a Dynamic Logic AdIndex programja egyaránt arra tesz kísérletet, hogy a bannereknek a hirdetésekre nem kattintó - az internetezők 99 százalékát kitevő - látogatókra gyakorolt hatását vizsgálja. A Real Media szakemberei szerint módszerük alkalmas a márkatudatosság, a márkapercepció és a közönség célzott meghatározásának figyelésére. Az AdInsight hagyományos mérési módszerek on-line átültetésén alapul. Lényege, hogy a webhely elhagyásakor internetes kérdőív kitöltésére kérik a látogatókat. A kérdőívek eredményének összehasonlítása a hirdetésekkel nem találkozó kontrollcsoport válaszaival azután megmutatja a kampány hatékonyságát.

A Dynamic Logic programja szintén a hirdetési kampány mérhetőségét ígéri olyan paraméterekkel, mint a márkatudatosság, márkapreferencia, vásárlási szándék, üzenet/design vonzerő.

A korábbi nézetekkel 180 fokkal szembefordulva mostanában a hirdetési iparban egyre többen bizonygatják, hogy a hirdetési csíkokkal szemben támasztott korábbi követelmények teljesen irreálisak voltak. Szerintük a plakátokhoz, vagy a nyomtatott médiában megjelenő hirdetésekhez hasonlóan a legtöbb, ami a bannerektől elvárható, hogy minél erősebb benyomást gyakoroljanak a nézőre. Az olyan programok, mint az Ad Insight, vagy az AdIndex azzal a valósidejű visszacsatolás révén a bannert a plakátoknál megbízhatóbb eszközzé teszik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!