A hír nagy visszhangot váltott ki, mert ez lesz a Mattel első olyan próbálkozása, amikor felnőtteket célzó üzletbe vág. Gyermekkozmetikai cikkeket már adtak el korábban Barbie nevével, sőt bizonyos piacokon, így például Európában és Ázsiában jelenleg is kaphatók ilyenek.

A MAC-kel kötött megállapodás része annak a stratégiának, amellyel szeretné a Mattel elérni, hogy a Barbie babák népszerűsége ismét felélénküljön, miután az utóbbi években óriási mértékben csökkent a játék iránti kereslet, és már olyan vélemények is napvilágot láttak, hogy Barbie-t nyugdíjazhatja a Mattel.
A világ legnagyobb játékgyártó vállalata azonban inkább úgy döntött, hogy felveszi a harcot az MGA Entertainment jelentette konkurenciával, és új sorozatot dobott piacra a Barbiekból, illetve ezzel egyidőben elkezdett a felnőtt vásárlók felé orientálódni. Tavaly létrahozták a Barbie Luxe brandet, amely a felnőtt nők számára kínál különböző divattermékeket, most pedig a kozmetikai iparba szálltak be. Több információt egyelőre azonban nem lehet tudni a készülő együttműködésről.
Menedzsment Fórum