2p

Összeomlik vagy magára talál a magyar gazdaság?
Tartogat még meglepetéseket Trump?
Ki profitálhat Gyurcsány Ferenc távozásából?

Online Klasszis Klub élőben Lengyel Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves politológust, közgazdászt!

2025. május 20. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A világ leghíresebb játékbabájának, a Barbie-nak gyártója, a Mattel szerdán bejelentette, hogy megállapodást kötött a MAC kozmetikai vállalattal egy felnőtteket célzó projekt elindításáról, amelyet jövő tavasszal fognak bemutatni.

A hír nagy visszhangot váltott ki, mert ez lesz a Mattel első olyan próbálkozása, amikor felnőtteket célzó üzletbe vág. Gyermekkozmetikai cikkeket már adtak el korábban Barbie nevével, sőt bizonyos piacokon, így például Európában és Ázsiában jelenleg is kaphatók ilyenek.

A MAC-kel kötött megállapodás része annak a stratégiának, amellyel szeretné a Mattel elérni, hogy a Barbie babák népszerűsége ismét felélénküljön, miután az utóbbi években óriási mértékben csökkent a játék iránti kereslet, és már olyan vélemények is napvilágot láttak, hogy Barbie-t nyugdíjazhatja a Mattel.

A világ legnagyobb játékgyártó vállalata azonban inkább úgy döntött, hogy felveszi a harcot az MGA Entertainment jelentette konkurenciával, és új sorozatot dobott piacra a Barbiekból, illetve ezzel egyidőben elkezdett a felnőtt vásárlók felé orientálódni. Tavaly létrahozták a Barbie Luxe brandet, amely a felnőtt nők számára kínál különböző divattermékeket, most pedig a kozmetikai iparba szálltak be. Több információt egyelőre azonban nem lehet tudni a készülő együttműködésről.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!