1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Bármelyik pillanatban tönkremehet a Malév: ehhez elég az is, ha valamelyik szolgáltató, amelyik nem jutott a pénzéhez, kezdeményezi a cég felszámolását, írja a pénteki Magyar Nemzet.

A lap szerint a legnagyobb fenyegetést a ferihegyi repülőtér üzemeltetője, a Budapest Airport (BA) jelenti a Malév számára, hiszen a repülőgépek tankolását a BA tulajdonában lévő RÜK Kft. végzi. A magyar gépek naponta csak kétszáz tonna kerozint kapnak a RÜK-től, az efeletti igényeiket a külföldi repülőtereken kell kielégíteniük, mégpedig készpénzért - olvasható a cikkben.

A Magyar Nemzet értesülései szerint ugyanakkor a BA-nak nem érdeke a Malév csődbe juttatása: a légitársaság öt-tíz milliárd forinttal tartozik a repülőtér-üzemeltető cégnek, és ha ez az adósság bennragadna, az komoly fejfájást okozna a cég menedzsmentjének. Nehezen tudnának ugyanis a tulajdonosoknak magyarázatot adni arra, miért hagyták így elszállni a társaság adósságát, írja a napilap.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!