A klub a nyáron a befektetők és a rajongóknak is megmutatta magát az USA-ban. A négy mérkőzésből álló sorozat minden szempontból remekül sikerült, hiszen a csapat az összes meccsét telt ház előtt, meggyőző fölénnyel nyerte meg.
Nagy kérdés a nemzetközi labdarúgó üzletben, hogy az Egyesült Államok piacára sikerül-e betörni. Az elmúlt években komoly fejlődésen ment keresztül a sport, és a tavalyi vb-n például negyeddöntőt játszottak, de az igazi áttörés még nem következett be. Pedig immár 28 millióan játsszák az európai focit, de a tv előtt vagy az ajándékboltokban továbbra is az amerikai sportokat részesítik előnybe. Ráadásul az amerikai profi ligák érzékelve a tengerentúli piac telítettségét szintén megpróbálnak a világ más részein terjeszkedni. Ennek során elsősorban az ázsiai piacon különösen erős piaci harcra kell felkészülniük a különböző sportágaknak, annak érdekében, hogy elnyerjék a nézők kegyeit.
Az a közgazdászok szerint mindenesetre biztosnak látszik, hogy valami megváltozott a labdarúgásban. A csapatoknak a pályán és a pályán kívül is sikeresnek kell lenni. Nem csak a játékosokat, hanem a pénzügyeket is jól kell menedzselni, ehhez pedig gazdasági szemléletre van szükség. Ennek során meg kell állítani az eladósodottságot, és tudatosítani kell a játékosokban, hogy ők egy szervezet részei, sikeresek csak a csapat által lehetnek. Természetesen a vezetők felelőssége is jelentősen megnő, mert csak a stabil háttérrel rendelkező csapatok lehetnek hosszú távon sikeresek a pályán is, ehhez pedig nekik kell megteremteni a megfelelő körülményt a játékosok és a szakmai stáb részére. Ha ez sikerül, akkor hasonlóan bármely más vállalathoz az eredmények az ő számláikon is nyomot hagynak.
Beckham, Real, Manchester: Hogy működik az európai futball-üzlet
A nyár elején sokakat meglepett a hír, miszerint az átigazolási szezon elején gyors megegyezésre jutott a világ két legnépszerűbb és leggazdagabb labdarúgó klubja. Az alku értelmében a Real Madrid megszerezte az angol labdarúgás ikonját David Beckhamet.