Mivel hódítana a kis Vuk?
A csokoládétól a hűtőmágnesig
A Bonbonetti Choco Kft. szintén fantáziát látott a kultuszfilm folytatásának támogatásában. A cég Tibi táblás termékein jelenítette meg a filmfigurákat, amihez kapcsolódva nyereményjátékot is szerveztek. Ennek keretében macskafogós ajándékokat szerezhetnek a rajongók.
Emellett televízióspottal, egy kisebb rádiós játékkal és egy microsite-tal is megjelent a cég. Utóbbin egyebek között képeslapokat küldhetnek és képernyővédőket tölthetnek le a látogatók, közölte az mfor.hu-val Gódor Andrea, a cég brandmenedzsere.
A szakember úgy látja, hogy a november eleje óta zajló promóciójukban szereplő kulcstartók, hűtőmágnesek, plüssfigurák, ágytakarók és egyéb apróságok eszmei értéke sokkal fontosabb az embereknek, mint a valós. A cég nem véletlenül állt a produkció mellé, szerintük ami a rajzilmek világában a Macskafogó, az a csokoládé világában a Tibi. "Ez a termék is jól ismert, kedvelt és nagy múlttal rendelkezik, ráadásul a mese sajátos humora tökéletesen illeszkedik a márkánkhoz" - fejtette ki Gódor Andrea.
Hozzáfűzte: természetesen számukra is fontos az üzleti haszon, és a Macskafogót elsősorban azért vonták be a kommunikációjukba, hogy a termék forgalmát tovább növeljék.
Folytatás következik a kis Vukkal
Nemsokára egy másik klasszikus magyar rajzfilm, a Vuk új epizódja is a mozikba kerül. Az előrejelzések szerint ezen alkotás megjelenésekor is hasonló marketing akciókat indítanak.
Gát György rendező korábban azt mondta, hogy puzzle-t, társas- és számítógépes játékot is piacra dobnak, emellett megállapodtak mesekönyvről, képes mesekönyvről és egy tizenhárom részes könyvsorozatról is. A kis Vuk tehát a macskafogós szereplők nyomdokaiba lép, és a filmen kívül hétköznapi tárgyakon keresztül is megpróbálja belopni magát a rajongók szívébe.
Kovács Zita