Ugyancsak nőtt a Malév hazai piaci részesedése: a nyár utolsó hónapjában elérte a 46,3 százalékot, ami a tavalyihoz képest 2,4 százalékpontos növekedést jelent. Javuló eredményt regisztrált a társaság az átszálló utasok számát illetően is, akik 26 százalékkal voltak többen az idei nyáron (júniust, júliust és augusztust figyelembe véve).
A cég a növekedést az idei évben bevezetett új kereskedelmi stratégiájának tudja be. Ennek keretében a fapadosokkal is versenyképes árakat vezetett be, hirdetéseivel új utas szegmenseket szólított meg a családosoktól kezdve a diákokig és wellness utazókig, bevezette a céges ügyfeleknek szóló Corporate Saver nevű programját, emellett egyszerűbbé és átláthatóbbá tette foglalási rendszerét.
Menedzsment Fórum
Malév: lementek az árak, visszatértek az utasok
A Malév járatain augusztusban 12 százalékkal utaztak többen az előző évhez képest, a férőhely-kihasználtság pedig elérte a 84 százalékot, közölte az mfor.hu-val a cég. Az idei nyár összességében több tízezer plusz utast hozott a légitársaságnak a tavalyi szezonhoz képest.