3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az első heti televíziós nézettségi adatok ismét az RTL Klub dominanciáját hozták, a lenézettebb csatorna minden este maga mögé utasította fő konkurensét.

A vezető kereskedelmi csatorna a hét minden estéjén győzni tudott, és 30,1 százalékos heti átlaggal utasította maga mögé minden konkurensét, áll az RTL Klub közleményében. A dobogó második helyén a megszokott módon a TV2 foglal helyet (21,2 százalék heti átlag), majd szoros versenyben a harmadik és negyedik pozícióért küzd a Film+ (5,1 százalék) és a Viasat3 (4,9 százalék), őket követi holtversenyben a Cool TV és az M1 (3,8 százalék).

A 18-49-es nézettségi toplista első 27 helyén kizárólag RTL-es műsorok találhatóak, a hét legnézettebb filmje a csatorna vasárnap esti szupermozija az Álmomban már láttalak (42% SHR) lett, ezt követik egymást váltva az RTL Hírek, a Barátok közt, a Fókusz és A Széf adásai. Elsöpörte a konkurencia sorozatait a hétfőn harmadik évadával visszatérő Dr. Csont (27,9 százalék SHR – vele szemben NCIS-22,2 SHR) és az újonnan bemutatkozó Dollhouse – A felejtés ára (23,5 százalék SHR – vele szemben Gyilkos számok-19,8 százalék).

Sebestyén Balázs és széfrobbantó játékosai minden hétköznap este jelentősen több nézőt tartottak izgalomban, mint Liptai Claudiáék szárnypróbálgatásai a tűzhely mögött. A TV2 egyetlen fegyvere is csütörtökön mondott szerdán, Doktor House (22,6 százalék SHR) látványosan alul maradt az RTL Klub katasztrófafilmjével szemben (SOS Mallorca – 40,5 százalék SHR), olvasható a csatorna közleményében.

A TV2 viszont azt emelte ki közleményében, hogy az utolsó négy hét átlagához képest javulással kezdte a 2010-es évet. A közlemény szerint a csatorna a 18-49-es korcsoportban teljes napon 0,3 százalékot javított az átlagához képest, főműsoridőben pedig 0,7 százalékkal teljesítette túl az előző havi átlagot.

A TV2 külön kiemeli, hogy főműsoridőben a Hal a tortán és a Jóban Rosszban is javítani tudott. "A válogatott csapatnak – a Vágó István-Liptai Claudia-Till Attila-Mester Tamás-Kovács Áron ötösnek - köszönhetően a csatorna gasztro-reality műsora 18-49-es korosztályban 470 ezer nézővel a 14. helyet érte el a heti toplistán, teljes lakosságban pedig 1,17 millió nézővel a 13. helyen kezdett. A Hal a tortán a konkurens csatorna Széfjét ugyan még nem törte fel, de a műsor a 2009-es évben elért eredményeinél magasabb számokat, a 18-49-es célcsoportban heti átlag 24,1 százalékos közönségarányt hozott" - emelik ki.

A dupla Jóban Rosszban epizódok nézettsége folyamatosan nőtt hétfőtől péntekig: a sorozat  22,5 százalékos heti átlag közönségaránnyal teljesítette a hetet. Mindenképpen figyelemreméltó, hogy a nagy konkurens Barátok közt-tel egy időben rajtoló második Jóban Rosszban epizód számai alkalmanként csak alig 1-2 százalékpontnyit csökkentek az első epizódhoz képest, a sorozatnak tehát stabil és mozdíthatatlan nézőtábora van - közölte a TV2. A Jóban Rosszban a 18-49-esek listáján a 12. helyet szerezte meg a héten több mint ötszázezer nézővel, teljes lakosságban pedig a legnépszerűbb TV2-es műsor volt, és 1,5 millió nézővel a 7. helyre volt érdemes. 

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!