A csoportot immár működtető, Print és Online Piac Kft.-ben a tőkeemelés révén 90% fölé emelte részesedését a két fővárosi (Budapesti Piac, Budapesti Újság City) és a Pest megyei (Budapesti Piac Plusz) lapban, valamint a közös internetes portálban (//www.bppiac.hu/) a terjeszkedésben nagy lendülettel haladó médiavállalkozás.
„A nyomtatott sajtó piacán a válságban is leginkább az ingyenes helyi lapok őrizték meg hirdetési hatékonyságukat” - mondta Szabó Miklós, az Inform Média cégvezetője, aki a jövőben Hegedüs István lapalapító társa lesz a közös cég ügyvezetésében.
Az 1992-ben alapított Budapesti Piac lapcsoport többségi tulajdonának megszerzésével az Inform Média teljes lefedettségű, országos hálózattá egészítette ki a 2009-ben megvásárolt Szuperinfó franchise rendszert. Ennek megfelelően, olvasottság tekintetében országos léptékü, mintegy hárommillió fős tömegelérést tud biztosítani.
Menedzsment Fórum