2p

Televíziós kampányt indít Belgiumban a Magyar Turizmus Zrt. a hazai borvidékek népszerűsítésére.

Szeptember 17-e és 23-a között újra Magyarországra látogat a belga Liberty televíziós csatorna forgatócsoportja. Míg a stáb júniusban a Balatonról készített összeállítást, addig most a szekszárdi és a villányi borvidéket keresi fel. Emellett forgat még Pécsett és Hőgyészen, valamint az Európai Bordalfesztivál nyitókoncertjén is, áll a Magyar Turizmus Zrt. közleményében.

A napi 1,4 milliós nézettségű turisztikai adón októbertől decemberig fut majd magyar kampány borturizmus témában - a  Magyar Turizmus Zrt. szervezésében.

A "C’EST SI BON" húsz perces magazinja minden hónapban más borrégiót mutat majd be, napi hat, havi 180 adásban. A három hónapos kampány alatt tehát összesen 540 adás szól majd Magyarországról - főműsoridőben. Októberben a Balaton, novemberben Villány és Szekszárd, decemberben pedig Eger és Tokaj kerül terítékre.

A kampány célja, hogy a belga utazóközönség számára eddig kevésbé ismert magyar régiók is bekerüljenek az érdeklődés fókuszába. A Belgiumból érkező vendégek száma a magyarországi kereskedelmi szálláshelyeken 7,6 százalékkal,  a vendégéjszakáké 2,1 százalékkal növekedett 2007 első hét hónapjában az előző év azonos időszakához képest.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!