2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Sanoma korábbi portfóliójából kialakított Central Digitális Médiába vásárolta be magát a magyar RTL.

A hazai piac egyik vezető televíziós társasága, az M-RTL Zrt. közleménye szerint 30 százalékos tulajdonrészt vásárolt az online tartalomszolgáltatási piacon jelentős szerepet betöltő Central Digitális Média Kft-ben (CDM). A tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal engedélye után lép hatályba.

Az M-RTL Zrt. célja, hogy az RTL Magyarország a jövőben tovább növelje jelenlétét a digitális piacon, ezért is jött létre 2015-ben a cégcsoport Digitális- és Fejlesztési Igazgatósága. Ennek a stratégiának a következő lépcsője, hogy a Central Médiacsoport online portfóliójában 30 százalékos tulajdonrészt vásárolt a társaság, szögezi le a társaság közleménye.

A Central Digitális Média Kft. számos weboldalával és mobil alkalmazásával van jelen a piacon, többek között övék az Nlcafe.hu, a Startlap.hu, a Házipatika.com, a Vezess.hu vagy a 24.hu. Ezeknek is köszönhetően a CDM a top3 online média cég közé tartozik az összesített látogatottsági adatok alapján.

"Hiszünk a digitális világban és elkötelezettek vagyunk a magyar piac iránt, ezért szinte természetesnek tekinthető a Central Digitális Média Kft.-be való befektetésünk. Amellett, hogy az eddiginél is több digitális tartalom előállítását tervezzük, szeretnénk figyelembe venni a nézők komplexebb és rugalmasabb tartalomszolgáltatás iránti igényét is. Fontos hangsúlyozni, hogy nem másodlagos platformként tekintünk az online területre, már most is naponta 60-100 short form videót állítunk elő, az új műsorainkhoz kapcsolódó extra tartalmak pedig óriási növekedést produkáltak a digitális platformjainkon." – nyilatkozta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

"Nagyszerű szakmai partnert találtunk a digitális portfóliónk további fejlesztéséhez. Meggyőződésünk, hogy a jövőbeni együttműködés révén értéket tudunk teremteni a hazai digitális piacon mind a látogatók, mind pedig hirdetőink számára." – mondta el Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.

A tranzakció további részleteiről a felek a GVH engedélyezési eljárás lezárulása után adnak tájékoztatást.

Mint ismert, a finn Sanoma 2014-ben adta el magyar médiaportfólióját Varga Zoltánnak. Azóta értékesítették a profession.hu-t, a szallas.hu-t és a Story TV-t is, valamint 12 milliárdnyi hitelt vettek fel.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!