A vállalat döntése összhangban áll a cég vezetőségének februárban meghirdetett visszafogott terjeszkedési stratégiájával, valamint a menedzsment azon törekvésével, amely 2008-ra a telephelyek jövedelmezőségének növelését tűzte ki céljául.
Az óvatosabb terjeszkedési politika részeként Közép- és Kelet-Európa legnagyobb forgalmú használtautó kereskedője ebben az évben mindössze 3-6 új telephely megnyitását tervezi a régióban, ezekből kettőt Magyarország olyan térségeiben, ahol a csoport ez idáig nem működtetett telephelyet.
Ezzel párhuzamosan a menedzsment folyamatosan elemzi a hálózat hatékonyságát, s csak abban az esetben működtet egy-egy telephelyet, amennyiben az jelentősen hozzájárul a csoport eredményességéhez.
Magyarországon az AAA Auto jelenleg nyolc városban, Fóton, Budaőrsön, Miskolcon, Szegeden, Székesfehérváron, Pécsett, Debrecenben és Győrben van jelen, áll a társaság közleményében.