1p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az internetes vásárlások négyötöde a vásárlók bizalmatlansága miatt végül nem vezet tényleges megrendeléshez.

Az interneten kezdeményezett vásárlások viszonylag nagyrésze, egy friss felmérés eredménye szerint mintegy négyötöde a vásárlók bizalmatlansága miatt végül nem vezet tényleges rendeléshez, s emiatt az
online-üzletek évente 3,8 milliárd dolláros bevételtől esnek el - közölte az AT Kearney londoni tanácsadó cég.

Az AT Kearney globális felmérése szerint a fogyasztókat elrettenti a "e-vásárlástól" az internetes
szállítócégek túlzottan mélyreható információigénye. Általában ez az egyik oka, hogy a vásárlók
abbahagyják az elkezdett online bevásárlásokat. Emellett szerepe van annak is, hogy vonakodnak
megadni a vonali üzleteknek hitelkártyaadataikat. Gyakori akadályozó tényező a szállítók honlapjainak
működési rendellenessége, vagy a keresett termék hiánya is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!