A Malév leányvállalata az első napokban szép teljesítményt mutat. Az őszszel újabb célállomásokat bevonó, Malév Express jövőre már nyereséges lehet. A terveknek megfelelően csütörtökön megkezdte az utasszállítást a februárban létrehozott Malév Express Kft. (MAx). A társaságot, amely Stuttgartba, Düsseldorfba, Prágába és Szkopjéba napi rendszerességgel indít járatokat, a 100 százalékban tulajdonos Malév Rt. hárommilliós alaptőkével hívta életre.
A Malévéval azonos minőségű, rövid, legfeljebb kétórás útjait a MAx anyacégéhez hasonló díjszabással kínálja. Elsősorban Prága és Szkopje vonzza az utasokat, ezeken a járatokon már az első napokban is 90 százalék közeli volt a kihasználtság. A többi célállomásnál, illetve Budapestre 55-60 százalékos kihasználtsággal közlekednek a gépek, ami a várakozások szerint augusztusban a nyereségességi küszöböt jelentő 70 százalék fölé emelkedik.
Bíztatóan kezdett a Malév Express
A Malév leányvállalata az első napokban szép teljesítményt mutat. Az őszszel újabb célállomásokat bevonó, Malév Express jövőre már nyereséges lehet.