2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár a légi iparra továbbra is a növekedés a jellemző, a repülőgépgyártók nem eshetnek abba a hibába, hogy a piac felvevőképességén túli eladásokkal számolnak – közölte a Boeing kereskedelmi igazgatója. Úgy vélte, elsősorban az értékesítési kényszer miatt sikerült a cég riválisának, az Airbusnak elhúznia a rendelések számát tekintve.

Ezen az erős piacon könnyen tönkremehetnek azok a vállalatok, melyeknek céljuk, hogy mindent eladjanak a vásárlóknak - közölte Scott Carson a New York-i központú Wings Club által szervezett szakmai beszélgetés során. Mint mondta, nehezebb úgy dönteni, hogy szünetet tartunk és közöljük, hogy elnézést, de jelenleg "nincs raktáron" a kívánt áruból. Úgy vélte, mégis így kell tenni, hiszen ez a szervezeti fejlettséget mutatja, amelyet nyilvánvalóvá kell tenni az ipar és azok előtt, akik megkérdőjelezik a vállalat hosszú távú sikerét - tudatta az AP.

A 60 éves Carson a Boeing repülőgépgyártó kereskedelmi divíziójának elnöke lett e hónap elején, miután elődje, Alan Mulally elhagyta a céget, és a Ford Motor Co. vezére lett. Carson szerint a társaság eladási kényszere miatt veszítettek teret az Airbus SAS repülőgépgyártóval szemben.

A Boeing 2005-ben rekordszámú rendelésről számolt be, 1002 repülőgépre tartottak igényt, az Airbustól azonban még többet, összesen 1055 repülőt vásároltak.

"A légitársaságok mérlegkimutatásai és eladásai fejlődést mutatnak, egyre több az utasok száma, és a magas olajárak kezdenek csökkeni" - jegyezte meg az igazgató. Hozzáfűzte: ez egy rendkívüli időszak az ipar történetében, de mint mindig, most is kihívásokkal kell szembenézniük a légicégeknek.

Az elmúlt években az új Boeing 787-esre érkezett a legtöbb rendelés, amely jövőre teszi meg első tesztrepülését, és 2008-ban szállít először utasokat. A Boeing elsősorban Kínában és Indiában tervez nagyarányú növekedést, a következő 20 évben nagyjából 27 ezer új gépet kívánnak itt működésbe állítani.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!