2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Bár a légi iparra továbbra is a növekedés a jellemző, a repülőgépgyártók nem eshetnek abba a hibába, hogy a piac felvevőképességén túli eladásokkal számolnak – közölte a Boeing kereskedelmi igazgatója. Úgy vélte, elsősorban az értékesítési kényszer miatt sikerült a cég riválisának, az Airbusnak elhúznia a rendelések számát tekintve.

Ezen az erős piacon könnyen tönkremehetnek azok a vállalatok, melyeknek céljuk, hogy mindent eladjanak a vásárlóknak - közölte Scott Carson a New York-i központú Wings Club által szervezett szakmai beszélgetés során. Mint mondta, nehezebb úgy dönteni, hogy szünetet tartunk és közöljük, hogy elnézést, de jelenleg "nincs raktáron" a kívánt áruból. Úgy vélte, mégis így kell tenni, hiszen ez a szervezeti fejlettséget mutatja, amelyet nyilvánvalóvá kell tenni az ipar és azok előtt, akik megkérdőjelezik a vállalat hosszú távú sikerét - tudatta az AP.

A 60 éves Carson a Boeing repülőgépgyártó kereskedelmi divíziójának elnöke lett e hónap elején, miután elődje, Alan Mulally elhagyta a céget, és a Ford Motor Co. vezére lett. Carson szerint a társaság eladási kényszere miatt veszítettek teret az Airbus SAS repülőgépgyártóval szemben.

A Boeing 2005-ben rekordszámú rendelésről számolt be, 1002 repülőgépre tartottak igényt, az Airbustól azonban még többet, összesen 1055 repülőt vásároltak.

"A légitársaságok mérlegkimutatásai és eladásai fejlődést mutatnak, egyre több az utasok száma, és a magas olajárak kezdenek csökkeni" - jegyezte meg az igazgató. Hozzáfűzte: ez egy rendkívüli időszak az ipar történetében, de mint mindig, most is kihívásokkal kell szembenézniük a légicégeknek.

Az elmúlt években az új Boeing 787-esre érkezett a legtöbb rendelés, amely jövőre teszi meg első tesztrepülését, és 2008-ban szállít először utasokat. A Boeing elsősorban Kínában és Indiában tervez nagyarányú növekedést, a következő 20 évben nagyjából 27 ezer új gépet kívánnak itt működésbe állítani.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!