2p

A TV2 új pozíciót hozott létre kereskedelmi márkája, a BRANDcare élén: az osztályvezetői feladatok ellátására Boncsér Henriettát kérte fel. A szakember által vezetett BRANDcare részleg feladata, hogy az értékesítőkkel együttműködve testreszabott megoldásokat dolgozzon ki a csatorna régi és új hirdetőinek, és innovatív kereskedelmi felületek fejlesztésével támogassa a csatorna üzleti partnereinek képernyős megjelenéseit.

A BRANDcare kereskedelmi márkát - ami a csatorna értékesítőinek szemléletmódját tükrözi a hirdetői márkák kezelése terén - 2005-ben vezette be a TV2: a testreszabott és integrált megoldások 2010-ben a korábbinál is hangsúlyosabb szerepet kapnak a csatorna és a hirdető partnerek életében. A TV2 BRANDcare osztály a jövőben a magyarországi fejlesztéseken túl a ProSiebenSat.1-cal és annak leányvállalataival szoros együttműködésben dolgozik, hogy a hazai siker nyomán kilenc európai országban bevezetett BRANDcare márka sikereit minél szélesebb körben megismertesse, a külföldi tapasztalatokat pedig a hazai hirdetők marketingcéljainak elérésében is kamatoztatni tudja.

Boncsér Henrietta 2005 és 2009 között a Sláger Rádiónál dolgozott, 2009-ben üzletfejlesztési igazgatóként, korábban marketing kommunikációs vezetőként, 2005-ben pedig vezető kutatóként. Ezt megelőzően az OMD Hungary-nél és a Saatchi & Saatchi-nál, a cég média üzletágánál, a Zenith Mediánál dolgozott médiatervezőként.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!