A Magyar Labdarúgó Liga (MLL) és Borsodi kapcsolata azért romlott meg, mert a sörgyár szerint a liga jogellenesen írt ki pályázatot a névadó szponzori címre. A társaság ugyanis továbbra is érvényesnek tekinti azt az öt évre szóló szerződést, amelyet az IMS sportmarketing cégen keresztül 2001-ben kötött a profi liga névadó szponzori jogaira. Az MLL a szerződést már semmisnek tekinti, mert az IMS tulajdonosa meghalt, a céget pedig nem érték el a szerződés ügyében, így a liga kénytelen volt pályázatot kiírni.
Az MLL új névadójának a Dreher Sörgyárak Arany Ászok brandjét választotta, amely 2006-ig évente 300 milliót fizet a ligának, majdnem kétszer annyit, mint amennyit a Borsodi fizetett.
A Borsodi a per ellenére nem fordult el a focitól, a Diósgyőrrel (DVTK) kötött szerződést. A sörgyár annak ellenére hosszú távú fantáziát lát a csapatban, hogy a DVTK Borsodi Sör néven pályára lépő csapat bajnoki bemutatkozása nem volt sikeres, hiszen kikapott a Kispesttől - számolt be a Napi Gazdaság.
Borsodi: ragaszkodik a focihoz
Bár perben áll a Magyar Labdarúgó Ligával a Borsodi, nem tud elszakadni a focitól, jobb híján nem a ligát, hanem a másodosztályú Diósgyőrt szponzorálja - írja a Napi Gazdaság.