1p

Bár perben áll a Magyar Labdarúgó Ligával a Borsodi, nem tud elszakadni a focitól, jobb híján nem a ligát, hanem a másodosztályú Diósgyőrt szponzorálja - írja a Napi Gazdaság.

A Magyar Labdarúgó Liga (MLL) és Borsodi kapcsolata azért romlott meg, mert a sörgyár szerint a liga jogellenesen írt ki pályázatot a névadó szponzori címre. A társaság ugyanis továbbra is érvényesnek tekinti azt az öt évre szóló szerződést, amelyet az IMS sportmarketing cégen keresztül 2001-ben kötött a profi liga névadó szponzori jogaira. Az MLL a szerződést már semmisnek tekinti, mert az IMS tulajdonosa meghalt, a céget pedig nem érték el a szerződés ügyében, így a liga kénytelen volt pályázatot kiírni.

Az MLL új névadójának a Dreher Sörgyárak Arany Ászok brandjét választotta, amely 2006-ig évente 300 milliót fizet a ligának, majdnem kétszer annyit, mint amennyit a Borsodi fizetett.

A Borsodi a per ellenére nem fordult el a focitól, a Diósgyőrrel (DVTK) kötött szerződést. A sörgyár annak ellenére hosszú távú fantáziát lát a csapatban, hogy a DVTK Borsodi Sör néven pályára lépő csapat bajnoki bemutatkozása nem volt sikeres, hiszen kikapott a Kispesttől - számolt be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!