2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az Absolut vodka mindent megtesz, hogy a figyelem rá szegeződjön. A nyár folyamán provokatív plakáttal tűnt fel a cég a Szex és New York című filmben, most pedig reklámzenei kiadvánnyal próbálja a fiatalabb korosztályt megnyerni.

A skót italgyártó cég, az Armalade - kissé másképp - szintén a zenekedvelőket veszi célba. A new york-i Roc-A-Fella együttes énekese, Jay-Z dalszövegeiben a cég italát reklámozza. Az Armalade nem szűkölködik reklámötletekben. Weboldalán felszólítja a női fogyasztókat, küldjék el fotójukat, és a beérkező képekből fogják a 2003-as Armalade Vodka kalendárt összeállítani.

A Courvoisier márkának Busta Rhymes-szal szerencséje volt, a rapsztár ugyanis ingyen reklámozza az italukat dalszövegeiben.

A zene és a reklám találkozása nem példanélküli. Az egyik legnagyobb visszhangot kapott példa Shaggy 1996-os nagy slágere, mely egyben a Levi’s akkori kampányának zenéje volt. A farmermárka marketingszakemberei 2000-ben ismét csak jól választottak, mikor Christina Aguilera énekelte a reklám zenéjét.

A slágerlistára felkerülő reklámzenék közül csak a legismertebb példát említve: évről évre találgatásokba bocsátkozik a média, ki lesz a Pepsi Co. következő reklámarca. Michael Jackson, Britney Spears és Shakira is elnyerte már a reklámszerepléssel járó többmilliós gázsit.


Kapcsolódó anyag
Absolut provokáció


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!