2p

A Magyar Suzuki Zrt. technológiai, valamint humán erőforrás terén kíván bővíteni 2007-ben. A vállalat januárban 2494 személygépkocsit értékesített a magyar piacon, amivel 19,25 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett a hónapban - közölte a társaság csütörtökön.

A vállalat az elmúlt évek kiegyensúlyozott termelése után 2007-ben is folyamatos gyártókapacitás-növelést tervez.

A jövő év végére a Magyar Suzuki Zrt. 300 ezer gépkocsi legyártását tervezi, s az ehhez szükséges technológiai, valamint humán erőforrás bővítés folyamatosan zajlik. A gyártókapacitás bővítésével a vállalat csaknem 38 százalékos növekedést kíván elérni 2007-ben.

Korábbi közlés szerint a Magyar Suzuki Zrt. jelenleg 4800 főt foglalkoztat, ám a stabil növekedés érdekében további ezer főt kíván felvenni a vállalat 2007-ben. A gyártási kapacitás pozitív hatásaként a beszállítói kör ezzel párhuzamosan bővül, így Magyarországon és a régióban a gépjárműgyártás több tízezer ember számára nyújt megélhetést.

Kiemelkedő januári eladások

A Suzuki közleménye szerint az év első hónapjában eladott autók alapján a cég megőrizte piacvezető helyét Magyarországon.

A Suzuki Szlovákiában 7,3 százalékos piaci részesedéssel az összes márka között a második lett a személyautók eladásában. A 7,3 százalékos piaci részesedés Magyarország és Dánia után Európában a harmadik legjobb a januári eredményeket tekintve.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!