1p

Az első magyar direkt biztosító, a Genertel megkezdte casco terméke értékesítését, és hamarosan lakás-, valamint utasbiztosítással is megjelenik a piacon. A direkt biztosítás telefonon, illetve interneten történő szerződéskötést jelent.

A biztosító az első negyedévben 721 millió forint díjbevételt ért el a kötelező gépjármű felelősségbiztosításból (kgfb), ami a piac 1,8 százaléka, de a casco hiánya miatt az egész autós piacnak csak 0,5 százalékát tudhatta magáénak. A casco biztosítás szegmensében az év végére a 8-9. helyet célozta meg a társaság.

Európa legtöbb országában három százalék körüli a direkt biztosítási hányad az autóknál, de például Spanyolországban tíz, míg Angliában negyven százalékot tesz ki.

A Genertel által végzett felmérés szerint a direkt biztosítás választásakor mindössze öt százalékot képvisel a kedvezőbb ár. A választás első indoka a gyors ügyintézés (62 százalék), valamint a kényelmes vásárlás (31 százalék).

A múlt év végi kgfb-váltáskor a biztosítót váltók 10,1 százalékát (74 ezer szerződőt) tudta megszerezni az első direkt biztosító. Eddig 3 millió 700 ezren végeztek számítást a díjukról a biztosító honlapján.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!