Ezzel a márka 2,15 százalékponttal 11,5 százalékra növelte magyar piaci részesedését 2006-ban a 8,7 százalékra becsült teljes piacszűkülés mellett, és a második helyen zárta az évet az importőrök sorában.
A Ford egész éves teljesítménye egyenletes képet mutat, ugyanakkor 2006 jellegzetessége volt, hogy a haszongépjármű-eladások jobban nőttek, mint a személygépkocsi-értékesítés.
Összesen 19 214 darab Ford személyautó került új tulajdonosához 2006-ban, ami 10,1 százalékkal több, mint 2005-ben. A kis- és közepes haszongépjárművek közül mind az öt Ford modell jelentős növekedést tudott felmutatni, értékesítésük bővülése 15-70 százalék közötti.
Molnár Viktor, a Ford Magyarországért, Szlovéniáért és az úgynevezett európai közvetlen értékesítési piacokért felelős regionális igazgatója szerint a tendenciák alapján arra kell számítani, hogy a márkának tovább szűkülő piacon kell boldogulnia, ahol minden idők legerősebb Ford modell palettájával próbálnak helytállni.