Március 25-től Galácz Karolina a Grey/G2 senior copywritere. Az ELTE Bölcsészkara után hat évet töltött a szakmában, ebből közel ötöt az Ogilvynél, innen érkezett jelenlegi pozíciójába. Eddigi pályafutása alatt olyan brandeknek készített hazai és nemzetközi piacra integrált kampányokat, mint a Sport szelet, a Ford, a Philips, a UPC Business, a Forum Bank, a Blend-a-Med, az IBM, a Nestlé vagy a Dove.
Munkáit számos díjjal elismerték: magáénak tudhatja egyebek mellett a The One Show Merit díját és rengeteg egyéb elismerést, köztük Cannes és New York Festival shortlisteket, Golden Drum Film Grand Prix-t és arany Epicát is. 2010-ben megnyerte a Young Lions magyar fordulóját szövegíróként.
Halász Péter, a Grey/G2 új PPC és SEO specialistája a Vatera.hu és a TeszVesz.hu online piactereket, a Grando.hu online plázát, az Apród.hu apróhirdetési oldalt, valamint a Lealkudtuk akciógyűjtő oldalt üzemeltető Allegroup.hu Kft.-től érkezett, ahol hasonló területen tevékenykedett. A szakember a BKF nemzetközi kommunikáció szak PR és marketing szakirányán végzett.
2008-2010 közt a MediaSales Kft. marketingmenedzsere volt, közben a MediaGo.org főszerkesztői teendőit is ellátta. Később együttműködött több kisebb ügynökséggel, majd 2012 februárjában csatlakozott az Allegrouphoz. Olyan ügyfelekkel, illetve projekteken dolgozott eddig, mint a Panasonic, az Overland, a Krio Intézet, a Live Nation vagy az Utazás Kiállítás.
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.