A Human Telex összesen 3 pályamunkát nevezett be az Arany Penge Kreatív Fesztiválra, amelyekből kettő, az Arany Ászok Legendás Promóció és az Algida Csókrekord bejutott a BTL-kategória rövidlistájára. "Nagyon örültünk, hogy az Algida Csókrekord nemcsak a sajtó és a közönség körében aratott osztatlan sikert, hanem a szakmai zsűri is díjazta az ötletet." - nyilatkozta Hajnal Tamás, a Human Telex ügyvezető igazgatója.
Az Algida Csókrekord idén február 14-én zajlott a West End City tetőparkján. A rendezvényt a Human Telex Csoport ügynökségei közösen szervezték: az eseményért a HT Event volt felelős, a sajtókommunikációt a Human Telex PR osztálya koordinálta, míg a hirdetések a Human Telex kreatív osztályán születtek, az online megoldásokat pedig a HT Direct készítette. Az eseményt az Unilever Magyarország jégkrém-üzletágának megbízásából az Algida név bevezető kampányának részeként valósították meg.
"Nagyon nehéz volt a feladatunk, hiszen egy olyan PR-értékkel bíró teaser BTL-megoldást kellett kidolgoznunk az Algida számára, amelyről még sokáig beszélnek az emberek és a sajtó figyelmét is felkelti. Ugyanakkor az ötletnek illeszkednie kellett az Algida márkavilágához, amelynek esszenciája az "eufórikus öröm" kifejezésben fogalmazható meg. A PR-területen dolgozók tapasztalatból tudják, hogy nagyon nehéz olyan PR-kampányt létrehozni, amelynek keretében az ügyfél és a sajtó igényei találkoznak. Ez az ötlet erre lehet egy pozitív példa.” - tette hozzá Hajnal Tamás.
Bronzpengét ért a csókrekord
A Human Telex által szervezett Algida Csókrekord esemény Bronz Pengét nyert az idei Arany Penge Kreatív Fesztiválon BTL kategóriában. A kreatív versenyre 2003-ban összesen 51 nevező 249 alkotást nyújtott be, idén először rendezvény is kapott elismerést.