A Magyar Telekom szervezetébe illesztett úgynevezett nemzetközi televíziós szolgáltató központ (International TV Service Center) a "minőségi tartalomfogyasztást előremozdító megoldásokon dolgozik", és a német anyacég magyar, szlovák, román, horvát, görög, macedóniai és montenegrói fejlesztésein dolgozó mintegy 150 szakember munkáját hangolja össze - hangzott el a tájékoztatón.
Magyarországot elsősorban a helyi piacon szerzett tapasztalat, a televíziós szolgáltatások fejlettsége és a kedvező földrajzi helyzet miatt választották - mondta Thomas Staneker, a központ vezetője. Hangsúlyozta: a DT térségi vállalatai eddig külön-külön végezték a technológiai fejlesztéseket, a budapesti központ azonban egyesíti a hét vállalatnál meglévő tudást.
Koncz Péter, a Magyar Telekom stratégiai igazgatója kiemelte: az új szervezeti egység a DT úgynevezett kompetenciaközpontja, és nagy eredmény, hogy azt a magyarországi leányvállalaton belül hozták létre. A szolgáltató központ megnyitása azt is jelzi, hogy a német óriáscégnek továbbra is hosszú távú tervei vannak a magyar piacon - tette hozzá.
A fejlesztői csoport legutóbbi eredménye Magyarországon a Moziaréna nevű szolgáltatás, amelynek segítségével számítógépen, okostelefonon, táblagépen, és úgynevezett smart TV-n is ki lehet kölcsönözni és meg lehet nézni filmeket a cég digitális videotékájából.
MTI