2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Internet Hungary 2006 nyitó napjának egyik kerekasztal-beszélgetésén egy ismert hazai befektető és a három legnagyobb internetes társaság vezetője vázolta fel elképzeléseit a magyar webes üzleti szféráról. A szakemberek szerint az online világban további felvásárlások várhatók, elsősorban az új - főleg a web2.0-ás - alkalmazások lehetnek akvizíciós célpontok. Mfor.hu tudósítás.

A közösségi oldalaké a jövő

A "magenta vállalatnál" a jövőt úgy képzelik el, hogy internetes disztribúciót végeznek, amelynek (elsősorban) éppúgy része az internet-, mint a tartalomszolgáltatás. A cégnél a legfontosabb fejlesztések a hamarosan induló IPTV mellett a közösségi oldalak (iWiW, videómegosztó) lesznek.

A Sanoma a fejlesztések során célcsoportokra koncentrál, hangsúlyozta Gerentsér Imre. Ennek jegyében indítottak el a közelmúltban egy új, fitness-szel foglalkozó női oldalt, de a "hotdog" is a fenti filozófia jegyében fogant a tavalyi évben. A társaság emellett a televíziós piacon is megjelent, és a különböző tartalmak (nyomtatott, tv, online) integrálását tartja szem előtt.

Az ajtóban állnak a nyugati óriáscégek

Fejlesztés szempontjából az index.hu is az aktuális trendekben gondolkozik, mondta Vaszily Miklós. Ez a közösségi életre alapuló, a felhasználók által (is) generált tartalom. Szerinte a jövőben az ilyen oldalak kontrollálása fontos mérőszám lesz a hazai internetes piacon.

Nem szabad ugyanakkor megfeledkezni a világcégekről sem, figyelmeztetett a vezető. A globális óriások (Google, MSN) az ajtóban topognak, így a piacon kétirányú folyamat figyelhető meg. Miközben a nagy hármas keresi a felvásárlási lehetőségeket, fél szemmel nekik is felfelé kell tekintgetniük, hogy mire készülnek az óriások.

Simó György szerint a nagy lokális cégek ajtót jelentenek a nagy nemzetközi társaságok számára is, így azoktól nem kell feltétlenül tartani. Ugyanakkor a növekvő hazai internet-penetráció a konszolidáció mellett az új tartalmaknak is teret nyit a következő években, így egy burjánzó és - ezzel párhuzamosan - konszolidálódó piacra kell számítani.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:

Több mint felével nőtt az online hirdetési piac
Újabb internetes boom várható
Újabb nagyhal jelent meg a hazai online médiapiacon

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!