Az egy éves kurzuson a hazai CSR szakma reprezentánsaival találkozhatnak a jelentkezők: Braun Róberttel, a Braun&Partners alapítójával, a navyblue europe ügyvezetőjével; Tóth Gergellyel, A valóban felelős vállalat című könyv szerzőjével, a KÖVET Egyesület főtitkárával; Dr. Szeles Péterrel, a Magyar Public Relations Szövetség elnökével; Dr. Ligeti Györggyel, a Kurt Lewin Alapítvány elnökével, a CSR vállalati felelősségvállalás című könyv szerzőjével; Dr. Vass Lászlval, a BKF rektorával, az Első Magyar Lobbi Szövetség alapító elnökével, a Menedzserek Országos Szövetségének választmányi tagjával. A vállalati szférából többek között Nagy István Ottó, az Ernst&Young üzleti tanácsadás üzletág igazgatója, Sélei Annamária, a dm Drogerie Markt személyzeti vezetője és Tulik Ágnes, BAT vállalati kommunikációs és CSR vezetője, Dara Péter, a DGS Global Research ügyvezetője (a BKF vállalati kapcsolatok igazgatója) lesz az oktatók között.
A hallgatók elméleti alapozásként többek között üzleti etikát, felelős vállalatirányítást, CSR elméletet tanulnak majd a fenntarthatóság, CSR startégiaalkotás, public affairs, társadalmi és munkahelyi esélyegyenlőség, támogatási technikák és kommunikáció témákat hallgatnak, illetőleg számos esettanulmányt ismernek meg és dolgoznak fel.
"Mára a közép- és nagyvállalatok jórésze is túljutott azon a szemléleten, hogy adományozási és szponzorációs tevékenységét tekintse felelős magatartásnak, egyre inkább stratégiai szemlélet mellett gondolkodnak a valódi környezeti és társadalmi problémákról. A hazai CSR szakmának rendszeres konferenciái, a jó gyakorlatokat bemutató pályázatai, különböző díjai léteznek, s végre megjelent mint választható szakirány a felsőoktatásban is" - mondta el Perlaky-Papp József a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola docense, a képzés szakmai vezetője.