2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A közelmúlt kutatásai szerint a webes reklámeszközök nem csupán közvetlen értékesítési kampányok során alkalmazhatóak kitűnően, hanem a márkaépítésben is. Különösen érvényes ez abban az esetben, amennyiben az átfogó marketingkommunikációs kampány több médiumot integrál.

5. Az online reklámkampány vége után 1-2 héttel kiküldésre kerül a teszt csoport tagjai számára az előbb említett email, amelyben felkérjük őket a kérdőív kitöltésére.

6. A teszt csoport számára készített online kérdőív tipikusan a következő kérdésköröket tartalmazza:


  • Demográfia: nem, életkor, jövedelem stb.

  • Internet használat: hol? mióta? Milyen gyakran stb.

  • A kutatás tárgyának ismertsége

  • A kutatás tárgyának megítélése (több szempont szerint)

  • Vásárlási hajlandóság

  • A bannerre való visszaemlékezés

  • A banner megítélése

A kontroll- és a tesztcsoport eredményeinek elemzése és azok összehasonlítása a gondolatsor elején felvázolt valamennyi kérdésre választ ad. Kimutathatóvá válik többek között az, hogy


  • melyek voltak azok a válaszadói szegmensek (nem, kor, internet használat stb. szempontjából), amelyek ráklikkeltek a bannerre,


  • melyek voltak azok a válaszadói szegmensek (nem, kor, Internet használat stb. szempontjából), amelyek ugyan nem klikkeltek a bannerre, de látták azt,


  • mennyire találták a válaszadók a bannert vonzónak, egyedinek és miért (ezek az információk segítséget nyújthatnak egy következő banner koncepció kidolgozásában),


  • az online reklámeszköz milyen hatást gyakorolt a kampány tárgyának ismertségére,


  • az online reklámeszköz milyen hatást gyakorolt a kampány tárgyának megítélésére (több szempont szerint vizsgálat),


  • az online reklámeszköz milyen hatást gyakorolt a vásárlási hajlandóságra.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!