2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kormány a leghatározottabban cáfolja, hogy a közösségi közlekedés átalakítása során újabb vonalbezárására készülne vagy esetleges vonalbezárások előkészítésén dolgozna. A Magyar Nemzet ma megjelent cikke teljesen valótlan és képtelen állításokat tartalmaz, ezért a kormány helyreigazítást kér a laptól.

Mint ismert, a közösségi közlekedés tavaly megkezdett átalakítása során döntött úgy a kormány, hogy 28 mellékvonalon a vasúti közlekedést a közúti közlekedés váltja fel.
 
Az érintett vonalszakaszokon 2009 december közepe óta a volán társaságok által üzemeltetett buszok szállítják az utasokat. Gyorsabban, pontosabban és megbízhatóbban. Egy komoly észrevétel, panasz nem érkezett a kormányhoz a megváltozott közösségi közlekedéssel kapcsolatban. Az új rendszer jól, és ami legalább ilyen fontos, az adófizetők számára olcsóbban működik.
 
A vonalbesorolásról szóló kormányrendelet ennek a tavalyi döntésnek utólagos technikai rendezéséről szól,  a szabályoknak megfelelően. Szó sincs benne arról, hogy újabb mellékvonalakon szünetelne a vasúti közlekedés. A renedeletről jelenleg is zajlik a közigazgatási egyeztetés. Annak kihirdetése teljesen független a választások időpontjától.  Az újság által hivatkozott dokumentum nem a Miniszterelnöki Hivatalban (MeH) készült, annak tartalmáról a MeH is csak a Magyar Nemzetből értesült.  
 
A közösségi közlekedés átalakítása három éves folyamat, melynek célja a jobb minőségű, takarékosabb és fenntartható közszolgáltatás. Ennek a folyamatnak az első évre háruló munkáit a kormány elvégezte. A folytatás a következő kormány dolga.
 
A Magyar Nemzet ma megjelent cikke hamis állításokat, tárgyi tévedéseket és csúsztatásokat tartalmaz. Az ilyen és ehhez hasonló kampányfüstön szárított cikkek okozzák a legnagyobb károkat a közösségi közlekedésnek, az országnak és az  embereknek. A kormány helyreigazítást kér a Magyar Nemzettől.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!