A Latigent termékei alkalmazzák a Web 2.0-ban rejlő lehetőségeket, vagyis rugalmas, jól méretezhető, könnyen testre szabható és emberközeli kimutatás-készítési lehetőségeket kínálnak az ügyfélszolgálatok számára mind a valós idejű, mind az előzményadatokról - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
A Latigent termékei kiegészítik illetve továbbfejlesztik a Cisco egységes ügyfélszolgálati megoldásait, amelyek alapvető célja, hogy a jelenlegi hívásközpontokból ügyfélkapcsolati hálózatot hozzanak létre: egyetlen olyan integrált platformot, amely könnyedén együttműködik a meglévő ügyfélközponti platformokkal és hálózatokkal.
Az ügylet lezárultával a Latigent alkalmazottait és technológiáját a Cisco ügyfélkapcsolati részlegébe integrálják. A Latigent sorrendben a százhuszonharmadik cég, amelyet a Cisco felvásárolt.