1p

Végleges megállapodást kötött a web alapú üzleti intelligencia és az üzleti adatelemző megoldások, különösen az ügyfélszolgálati központok vezető szállítójaként számon tartott Latigent LLC felvásárlásáról a Cisco.

A Latigent termékei alkalmazzák a Web 2.0-ban rejlő lehetőségeket, vagyis rugalmas, jól méretezhető, könnyen testre szabható és emberközeli kimutatás-készítési lehetőségeket kínálnak az ügyfélszolgálatok számára mind a valós idejű, mind az előzményadatokról - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

A Latigent termékei kiegészítik illetve továbbfejlesztik a Cisco egységes ügyfélszolgálati megoldásait, amelyek alapvető célja, hogy a jelenlegi hívásközpontokból ügyfélkapcsolati hálózatot hozzanak létre: egyetlen olyan integrált platformot, amely könnyedén együttműködik a meglévő ügyfélközponti platformokkal és hálózatokkal.

Az ügylet lezárultával a Latigent alkalmazottait és technológiáját a Cisco ügyfélkapcsolati részlegébe integrálják. A Latigent sorrendben a százhuszonharmadik cég, amelyet a Cisco felvásárolt.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!