1p

Az online marketing területén a keresők váltak az egyik legnépszerűbb formává, egy most közzétett kutatás szerint a hirdetők 41 százaléka vesz igénybe kereső marketing szolgáltatást (SEM).

Az új marketing eszköz használata ugyanakkor elsősorban a lelkesedésnek köszönhető, és korántsem valamiféle stratégiai elgondolásnak. Ezt bizonyítja, hogy az igénybe vevőknek mindössze 11 százaléka végez megtérülési (ROI) vizsgálatokat.

Ugyanakkor a jövőre vonatkozóan a szakemberek pozitív képet festettek, hiszen a vállalatok 23 százaléka mondta azt, hogy az általa alkalmazott marketing mix állandó tagjává vált a keresőmarketing. A tevékenységre költött pénz is a látványos előretörést igazolja, míg ugyanis az USA-ban 2000-ben erre 108,5 millió dollárt költöttek, adddig tavaly már 927 milliót.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!