2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az internetes kereskedelem egyik legnagyobb problémája a tinédzser paradoxon. Miközben a költséges marketing akciók egyik legnagyobb és legfontosabb célcsoportját a tizenévesek adják, a fiatalok közül - hitelkártya és megfelelő hitelképesség híján - kevesen képesek csak önállóan, szülői közreműködés nélkül vásárolni az interneten.

Az új eszközök közül a legnagyobb népszerűségre a mobiltelefonéhoz hasonló, előre fizetett
(prepayed) kártyák , illetve a fix értéket tároló (stored value) kártyák számíthatnak.. A piacon működő nagy "kártyások" (Visa, MasterCard) mellett olyan, az új megoldásokra szakosodott cégek is jelen vannak, mint a Smartcreds, vagy a Splash Plastic. Az eltérő amerikai és az európai szokásokból származó eltérő megoldások további szakosodáshoz vezetnek. Az amerikai tinédzserek jellemzően több pénz fölött rendelkeznek, mint európai kortársaik. A hitelkártyák elterjedtsége miatt ott lehetőség van a szülök kártyájához csatlakozó megoldásokra, míg Európában a független megoldások a jellemzőek.

Nehéz feladatnak bizonyul a tinédzserek megnyerése az új fizetési módszerek használatára. A hirdetések általánosnak nevezhető elutasítása miatt inkább a fizetési rendszerek üzemeltetői és a "tinédzserbarát" márkák közti együttműködés tűnik járható útnak. A tinédzsereket célzó piacon egyaránt helye van a régebbi kereskedőknek és az új belépőknek. Míg az újak a "cool faktor"-ra alapozhatnak, a régiek a bejáratott márkáikban bízhatnak. Szakértők úgy látják, hogy a hagyományos játékosok komoly veszélybe sodorják magukat, ha elhanyagolják a tinédzserek piacát. A piac lehetőségei óriásiak: A Jupiter Media Metrix adatai szerint a 13-17 évesek 89 százaléka még soha nem vásárolt az interneten keresztül, viszont 29 százalékuk off-line vásárlása előtt a világhálón tájékozódott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!