Litkai Gergely főszerkesztő elmondta: a VH1 zenecsatornával osztoznak a sávon, amely így ugyan csak délután kettőtől hajnali kettőig az övék, de az induláskor már vagy másfél millió hazai háztartásban látható lesz a program.
Mint megjegyezte: eddig nem volt számottevő lefedettséget magáénak mondó hazai humorcsatorna, miközben a tavaly legnézettebb száz főműsoridős produkció közül 41 ebbe a témába sorolható.
Közlése szerint magyar produkcióból eredetileg sokkal kevesebbre számítottak, de a Magyar Televízióval és a TV2-vel is sikerült megegyezniük; az előbbitől a Beugró pár hetes adásait, míg az utóbbitól a Banánhéjakat kapják.
Saját fejlesztés lesz a Magyarok az űrben című műsoruk, de vásároltak egyebek mellett a BBC-től és lesz Mr. Bean is; a 18 és 49 év közötti korosztályt megcélzó csatorna arra vállalkozik, hogy közös nevezőre hozza az igényességet és a nézettséget - jegyezte meg a főszerkesztő.