1p

Recept nélkül kapható gyógyszernél, élvezeti cikknél és háztartási tisztítószernél roppant márkahű a magyar fogyasztó, de ha nincs a boltban a kedvenc sör, ásványvíz vagy szeletes csokoládé, akkor minden probléma nélkül másikat vesz belőle, írja a Napi Gazdaság.

A magyar márkahűség jelentősen függ a napi fogyasztásicikk-kategóriáktól. A vásárlók 40 százaléka szerint a kereskedelmi saját márkák a szegényeknek valók, ráadásul 45 százalékuk úgy véli, lehet, hogy a kereskedelmi saját márka olcsóbb, de a márkás termék ár-érték aránya jobb.

A kutatásból kiderült, hogy a magyar fogyasztó több területen is kifejezetten információszegény. Az ár-érték arányról 26 százalékuk úgy nyilvánított véleményt, hogy valójában ki sem próbálta a kereskedelmi saját márkákat, mondván, nem ismeri azokat.

A vásárlók több mint fele szerint a láncok saját termékeinek csomagolása legalább olyan szép, mint a gyártói márkáké, írja a Nielsen kutatására hivatkozva a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!