Senki sem tippelte volna, hogy az egyik legkelendőbb karácsonyi ajándék a Black & Decker elemes csavarkulcsa lesz 2006-ban az Egyesült Államokban. Ugyan a prototípust látva a vállalat értékesítési vezetője már bizakodó volt, de vásárlói rohammal még ő sem számolt.
A nem mindennapi termék értékesítését az ünnepek előtt televíziós és nyomtatott hirdetések is segítették, előbbiekért a McCann Erickson csapata felelt, közli az AdAge. A szpotot követően a vásárlók megrohamozták az üzleteket, ám a vállalat nem tudta kielégíteni a keresletet. Így az elemes szerszám ára karácsony után két nappal a 35 dolláros listaár helyett az eBay-en már elérte az 58 dollárt.
De nemcsak a szerszámos láda felújítására tett kísérletek hiúsultak meg az év végén néhány családban, a Nintendo Wii-jét is idő előtt elkapkodták, s üres kézzel távozott sok szülő is, aki kacagó Elmo figurával lepte volna meg csemetéjét. A YouTube-on is viharos sikert aratott figura olyan gyorsan tűnt el a boltok polcairól, hogy egy felmérés szerint a karácsony előtti héten a családok 55 százaléka feladta, hogy TMX Elmót tegye a fa alá. Kapósabbnak bizonyult a vártnál a HDTV is, amelyből a kereskedők tízszer annyit is értékesíteni tudtak volna, mint amennyi raktárjaikban lapult.
Menedzsment Fórum