2p

A 2006-os esztendő slágerajándékai között szerepelt az elemes csavarkulcs a tengeren túlon. A vásárlói rohamot nem is tudták kielégíteni a kereskedők.

Senki sem tippelte volna, hogy az egyik legkelendőbb karácsonyi ajándék a Black & Decker elemes csavarkulcsa lesz 2006-ban az Egyesült Államokban. Ugyan a prototípust látva a vállalat értékesítési vezetője már bizakodó volt, de vásárlói rohammal még ő sem számolt.

A nem mindennapi termék értékesítését az ünnepek előtt televíziós és nyomtatott hirdetések is segítették, előbbiekért a McCann Erickson csapata felelt, közli az AdAge. A szpotot követően a vásárlók megrohamozták az üzleteket, ám a vállalat nem tudta kielégíteni a keresletet. Így az elemes szerszám ára karácsony után két nappal a 35 dolláros listaár helyett az eBay-en már elérte az 58 dollárt.

De nemcsak a szerszámos láda felújítására tett kísérletek hiúsultak meg az év végén néhány családban, a Nintendo Wii-jét is idő előtt elkapkodták, s üres kézzel távozott sok szülő is, aki kacagó Elmo figurával lepte volna meg csemetéjét. A YouTube-on is viharos sikert aratott figura olyan gyorsan tűnt el a boltok polcairól, hogy egy felmérés szerint a karácsony előtti héten a családok 55 százaléka feladta, hogy TMX Elmót tegye a fa alá. Kapósabbnak bizonyult a vártnál a HDTV is, amelyből a kereskedők tízszer annyit is értékesíteni tudtak volna, mint amennyi raktárjaikban lapult.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!