2p

A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola a hazai felsőoktatási intézmények közül elsőként indított több közösségi csatornára kiterjedő, integrált kommunikációt. A BKF online kommunikációs stratégiáját a Neoval közösen dolgozta ki.

A BKF a közösségépítésben talán legaktívabb célcsoportra, a 17-21 éves korosztályra fókuszálja első negyedéves közösségi médiás tevékenységét. Az intézmény konkrét marketing célokat rendelt az aktivitások mögé, és a február 15-ig tartó jelentkezési időszakban minél szélesebb érdeklődői körhöz szeretné eljuttatni a jelentkezési sorrend eldöntéséhez fontos felvételi információkat.

A hosszú távra tervezett közösségi jelenlét bázisa a BKF hivatalos Facebook oldala (www.facebook.com/BKFBudapest), amelyet két Twitter csatorna és egy YouTube csatorna egészít ki. A Twitteren az intézmény hivatalos tájékoztatásai mellett dr. Vass László rektor személyesen is bekapcsolódik az informálásba.

"A Rektor Úr a Facebook korai időszakától igen aktív résztvevője volt az akkor még önszerveződő BKF-es közösségnek, így nem állt tőle távol, hogy személyesen, egy újabb online csatornán is közreműködjön az intézmény kommunikációjában. Ráadásul a diákok is közelebb érzik magukhoz az iskolát, ha lehetőségük van közvetlen kapcsolatot teremteni az intézmény vezetőségével" - mutatott rá az előnyökre dr. Tóth Ágnes, a BKF marketing igazgatója.

A különböző csatornák összefogásával az intézménynek lehetősége nyílik hivatalos és ellenőrzött információk eljuttatására azokhoz a fiatalokhoz, akik amúgy is a neten tájékozódnak. A tények mellett természetesen a hitelesség erősítésében is sokat segít a személyes kapcsolat, ezért a BKF jelenlegi és volt hallgatóinak bekapcsolódására is számít.

"A BKF olyan szakértő partnert keresett, aki jelentős tapasztalattal rendelkezik a fiatalok online kommunikációs szokásaiban, így képes összehangolni, és mérhetővé tenni az intézmény rendelkezésére álló digitális eszközöket, ezért esett a választásunk a közösségépítésben járatos neo-ra" - indokolta az ügynökségválasztást dr. Tóth Ágnes.

A Neo Interactive felkérés alapján dolgozta ki a BKF közösségi média stratégiáját és a téli kampányidőszakra vonatkozó taktikai javaslatait. A partnerség a közösségi média marketing (SMM) megoldásokon túl keresőmarketing (SEM), keresőoptimalizálási (SEO) tanácsadással és online kampánymenedzsmenttel is kiegészül.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!