2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Újra együttes erővel kívánja meghódítani a fogyasztók ízlelőbimbóit a Coca-Cola és a Nestlé: a két cég közös fejlesztésű terméke, az Enviga az ígéretek szerint a legjobb egészséges üdítőital lesz.

Az egészséges életmód világszerte hódító divatja az élelmiszeripari óriásokat is új termékek piacra dobására ösztönzi, melyek közül - ha másban nem, hát hírverésben - biztosan kiemelkedik majd az Enviga. A gyártók, a Coca-Cola és a Netlé szerint a természetes anyagokból készülő, ám mégis rendkívül hatékony üdítőben a zöld tea és a koffein jótékony elegye mellett az italban növényi alapú mikrotápanyagok is megtalálhatók lesznek. értesült az Economist. A tervek szerint a fogyasztók először februárban találkozhatnak az új termékkel.

Az elmúlt időszak látványos bukásai után -, mint amilyen a fogyasztók szerint kevésbé ízletes Vanilla Coke vagy a közepes mennyiségű kalóriát ígérő, ám inkább ilyen forgalmat elérő Coca-Cola C2 - a világ legnagyobb üdítőital gyártójánál most végre sikerben reménykednek. Erre alapot adhat, hogy egy már bevált partnerrel, a Nestlével dolgoztak együtt, amellyel közös termékük a Nestea is. Igaz a két cég iceteájának értékesítése a kezdeti sikerek után tavaly nyáron alaposan visszaesett.

Az új üdítő kapcsán egyébként a gyártó nem kevesebbet ígér a gyártó, minthogy - a korábbi italokkal ellentétben nem hizlal, hanem - fogyaszt: napi három doboz elfogyasztását követően 60-100 kalóriát éget el egy egészséges felnőtt szervezete.

A Coca-Cola igyekezete persze érthető, ha figyelembe vesszük, hogy a 2005-ös évben az alkoholmentes italok piacának már a 45 százalékát fedték le a nem szénsavas termékek (igaz ebbe beleszámították az ásványvíz-fogyasztást is). A 138 milliárd dolláros piacon ráadásul miközben a szénsavas termékek forgalma stagnál, addig ezek 10 százalék feletti növekedést érnek el évről évre.

Az elemzők mindamellett megosztottak, vajon az Enviga tényleg beváltja-e a hozzá fűzött reményeket. A Coca-Cola ugyanis az elmúlt időszakban több esetben is "mellényúlt" a fejlesztések során, ám szögezik le, az új ital hatására vázolt zsírégetés, olyan hívószó lehet, amely a túlsúlyos amerikai fogyasztókat egységesen felsorakoztathatja a wellnessital mellett.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!