A korábbi három évben átlagos 530 ezer helyett tavaly 500 ezer 18-49 évest ültettek a képernyő elé a futamok, amelyek kiváló közönségarány-adatokat hoztak az RTL Klubnak. Tavaly például a futamok alatt éppen televíziót nézők 45,5 százaléka választotta a Forma-1-es közvetítéseket a kereskedelmileg fontos 18-49 éves korosztályból. A teljes lakosságból pedig minden évben átlagosan több mint egymillió néző követi nyomon a közvetítéseket.
Hasonló a helyzet, ha július közepéig vizsgáljuk a nézőszám alakulását, beleértve az idei év ezen szakaszát is, vagyis a tendencia ebben az évben sem változott: mind a 18-49 éves, mind pedig a teljes lakosság körében szerény mérséklődés figyelhető meg a nézőszámban.
Az RTL Klub tapasztalatai szerint inkább a fiatalabb (18-39 éves) férfiak körében népszerűek a Forma-1-es futamok, és a magasan kvalifikált, illetve magas vásárlóerővel bíró nézők rajonganak érte. A verseny nézettsége lakóhely szerint nem mutat különösebb eltérést, talán a kisvárosiak kicsit kevésbé érdeklődnek iránta, számol be a Napi Gazdaság.