1p

A kedvezőtlen autópiaci helyzet ellenére jól alakult a BMW második negyedéve, az adózás utáni eredmény az egy évvel korábbihoz képest 9 százalékkal 1,39 milliárd euróra (416 milliárd forint) nőtt - közölte a német autógyár csütörtökön.

A mérleget megterhelték a nagyszabású beruházások, a bérköltségek növekedése és az európai autópiac zsugorodása, az üzemi eredmény 8,8 százalékkal 2,07 milliárd euróra csökkent.

A luxusmárkákat gyártó vállalat árbevétele 1,8 százalékkal 19,55 milliárd euróra nőtt. A nettó nyereségráta 9,6 százalék volt, elmaradva az egy évvel korábbi 11,6 százaléktól.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!