A UPS megújult honlapja megkönnyíti az ügyfelek tájékozódását. Az új arculat segít a felhasználóknak, hogy gyorsabban eljussanak az általuk leggyakrabban használt szolgáltatásokhoz. Például az árukövetés - melyet naponta 7,9 millióan vesznek igénybe - rögtön a nyitólapról elérhető.
Jelenleg a site három főcsoportba sorolja a UPS.com szolgáltatásait – szállítás (shipping), árukövetés (tracking) és készletek (resources) -, melyek a nyitólapon megtalálhatóak. Az újratervezett honlap egy új szekcióval is bővült (UPS Business Solutions), mely hasznos információkat közöl a UPS üzleti szolgáltatásainak széles skálájáról.
"A UPS.com sok ügyfelünk fontos üzleti eszközévé vált, – mondta Paul White, a UPS Europe marketingért felelős elnökhelyettese. Az új arculat egy soron következő lépés a honlap fejlődésében. Erre a szolgáltatásra megrendelőink évek óta számíthatnak az áruszállítási folyamat fejlődésében".
Csomagkövetés a weben
A világ egyik legnagyobb logisztikai szolgáltatója az UPS közelmúltban kezdett megújulásának keretében nem csak arculatában, de szolgáltatásaiban is előre kíván lépni.