2p

Az első negyedévben megfordult a nemzetközi szállítmányozási trend - közölte a világ 220 országában légi és tengeri szállítmányozást végző DHL Global Forwarding hétfőn.

A nemzetközi DHL csoport nemrég nyilvánosságra hozott 2010. első negyedéves jelentéséből kiderül, hogy a légi és tengeri szállítmányozással foglalkozó divízió - DHL Global Forwarding -  az év első három hónapjában volumenben és értékben számolva egyaránt jelentős forgalomnövekedést ért el. A divízió nemzetközileg 2,7 milliárd euróról 3,1 milliárd euróra növelte első negyedéves árbevételét, ami - az egy évvel korábbi helyzethez képest - 13,5 százalékos növekedésnek felel meg. A negyedéves EBITDA - ugyanebben az időszakban - 8 százalékkal nőtt, 50 millióról 54 millió euróra. A cég tájékoztatása szerint a növekedés mögött a recesszió lassú elmúlása, új ügyfelek megjelenése húzódik meg.

Pál Attila, a DHL Global Forwarding magyarországi kereskedelmi igazgatója a közleményben hangsúlyozza: arra koncentrálnak, hogy segítsék ügyfeleiket az optimális megoldás megtalálásában. A hajós- és légitársaságokkal kialakított stratégiai  kapcsolataik révén napi szinten biztosítják a szükséges kapacitásokat, valamint  alternatív útvonalakat, megoldásokat dolgoznak ki. Például direkt import tengeri gyűjtőkonténereket alakítanak ki, és adott ázsiai kikötőkből kizárólag a magyar DHL áruit tartalmazó szállítóeszközeit Budapesten nyitják ki először.

A DHL Global Forwarding a világ 220 országában nyújt légi és tengeri szállítmányozási szolgáltatást és ehhez kapcsolódó teljes körű ügyintézést. Képviseletét Magyarországon a DHL Globál Szállítmányozási Kft. látja el.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!