"Kétségtelen, hogy ebben a hatalmas reklámzajban újabb és újabb eszközöket kell találni ahhoz, hogy az üzenetet eljuttassuk a fogyasztókhoz. A mennyiség itt már nem elég, kvalitatív újításokra van szükség." - fogalmazta meg a kampány stratégiáját Vincze Tibor, a McCann-Erickson reklámügynökség média ügyfélkapcsolati igazgatója a Kreatív magazinnak.
Újabb mobilreklám - Djuice
A Beetől eltérő helyzet állt elő a most futó Djuice kampány kapcsán. Míg a Bee ugyanis egy eredeti védjegy és a Pannon GSM tulajdonában van, addik a Djuice a magyar távközlési vállalat anyacégének brandje.
A Djuice ugyanis a norvég Telenor bejegyzett védjegye, a mögötte álló termék Djuice Service Platform néven fut. Ez pedig egy SMS, MMS, multimédiás szolgáltatáscsomagot takar.
A Menedzsmentfórum megkeresésére a Pannon GSM-nél megerősítették, hogy az anyacégük által sikeresen bevezetett brandet vették át, és egy jövőbeli terméküket takarja a Djuice név. A név mögött álló szolgáltatásról ugyanakkor nem kaptunk további információkat.
De mi az a Djuice??
A reklámokkal túltelített hirdetési környezetből ma már csak rendkívül figyelemfelkeltő ötletekkel lehet kitűnni. A kreativitás egyre nagyobb szerepet kap, ma már keveseket köt le a sok egyforma reklám. Főleg a fiatal korosztály vált immunissá a hagyományos, a bevésődést az ismétlésre alapozó reklámok iránt.