2p

A reklámokkal túltelített hirdetési környezetből ma már csak rendkívül figyelemfelkeltő ötletekkel lehet kitűnni. A kreativitás egyre nagyobb szerepet kap, ma már keveseket köt le a sok egyforma reklám. Főleg a fiatal korosztály vált immunissá a hagyományos, a bevésődést az ismétlésre alapozó reklámok iránt.

"Kétségtelen, hogy ebben a hatalmas reklámzajban újabb és újabb eszközöket kell találni ahhoz, hogy az üzenetet eljuttassuk a fogyasztókhoz. A mennyiség itt már nem elég, kvalitatív újításokra van szükség." - fogalmazta meg a kampány stratégiáját Vincze Tibor, a McCann-Erickson reklámügynökség média ügyfélkapcsolati igazgatója a Kreatív magazinnak.

Újabb mobilreklám - Djuice

A Beetől eltérő helyzet állt elő a most futó Djuice kampány kapcsán. Míg a Bee ugyanis egy eredeti védjegy és a Pannon GSM tulajdonában van, addik a Djuice a magyar távközlési vállalat anyacégének brandje.

A Djuice ugyanis a norvég Telenor bejegyzett védjegye, a mögötte álló termék Djuice Service Platform néven fut. Ez pedig egy SMS, MMS, multimédiás szolgáltatáscsomagot takar.

A Menedzsmentfórum megkeresésére a Pannon GSM-nél megerősítették, hogy az anyacégük által sikeresen bevezetett brandet vették át, és egy jövőbeli terméküket takarja a Djuice név. A név mögött álló szolgáltatásról ugyanakkor nem kaptunk további információkat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!